Repararea motorului diesel al motoblocului. Pompe de combustibil de înaltă presiune (PCIP )
Mulți grădinari amatori achiziționează tractoare de mers în spate pentru a facilita munca în terenurile de grădină. În special sunt necesare dispozitive pentru prelucrarea unor suprafețe mari.
Acum, industria produce un număr mare de modificări diferite ale tractoarelor.
Vehiculele diesel sunt renumite pentru succesul lor constant. Și totul ar fi bine, dar orice tehnică se strică mai devreme sau mai târziu.
Pentru a efectua reparatia, trebuie să cunoașteți tipurile și clasele de pompe de combustibil de înaltă presiune (PCIP) și pe ce tipuri de motoblocuri, mini tractoare sunt instalate.
Tipuri de injectare:
-Blocuri cu împingător de impact mecanic;
– Injectie cu baterie
.
Clasificare:
– Pe rânduri. Detaliile aparatului sunt aranjate pe rânduri, motorina este injectată succesiv în cilindri;
-Prin distributie. Motorina din secțiune intră în mai mulți cilindri. Produsele sunt cu două – și cu un singur piston;
– Mașini cu multe secțiuni. Acesta este un acumulator hidraulic sau în formă de V. Au pus motoare diesel cu putere mare, dar cu viteză minimă.
Care sunt simptomele defecțiunilor:
-Exista un consum intensiv de combustibil in orice mod de functionare diesel;
-Motorul începe să funcționeze neregulat. La viteza minimă începe să se zvâcnească;
– Pornirea mașinii este dificilă, mai ales la temperaturi scăzute;
– Unitatea începe să piardă putere. Blocul își pierde caracteristicile dinamice;
– Se formează fum puternic;
– Există o scurgere de motorină în produs;
– Motor zgomotos.
Principalele defecțiuni ale pompei:
-Impingator pereche. Dispozitivele se murdăresc rapid. Primul motiv este caracteristica de proiectare (un mic decalaj care afectează presiunea din sistem). Al doilea motiv: calitatea proastă a motorinei. În motorină, o căutare a impurităților inutile. Ei sunt cei care creează murdărie în aparat. Funingine și alte murdărie ies din motorul diesel. Tachetele uzate fac motorul instabil la turația minimă, consumul de combustibil crește. Compresia scade. Dacă perechea pistonului este deteriorată, rulmenții pot deveni foarte fierbinți;
– Era lichid în motorină. Lichidul spală stratul protector de pe suprafața pieselor dispozitivului. Acest proces scurtează durata de viață, poate bloca pompa;
– Filtrul de combustibil este înfundat. Aparatul este uzat. Durata de viață a produsului este redusă.
-Distributia motorinei este perturbata. Perechea pistonului este defectă. Căptușelile erau uzate, duzele erau înfundate, a existat o uzură puternică a supapelor de refulare și a dinților de pe șină;
-Nu este un produs de calitate. Acest lucru este rar, dar uneori poate fi găsit în mărci ieftine. În corpul produsului se pot forma microfisuri. Rulmenții de proastă calitate se uzează rapid, bucșa de împingere se lipește;
-Începeți să încordați bucșele și pistoanele. Procesul duce la prăbușirea cremalierei, arborelui cu came, cheii și regulatorului. Aceasta înseamnă că lichidul a intrat în cavitatea dintre manșon și piston;
-Uzura intensiva a rulmentului. Acest lucru se poate datora îmbătrânirii produsului sau căsătoriei acestuia. Piesa se supraîncălzi și se rupe;
– Perechea pistonului rugineste. Rugina apare din cauza lichidului din motorina;
– Sistem de racire stricat. Pompa a început să se supraîncălzească. Sistemul de răcire este înfundat sau părți ale sistemului sunt nefuncționale.
Definiții ale unei defecțiuni a pompei de combustibil a motorului diesel răcire cu apa:
De obicei pompa este verificată pe standuri speciale. Puteți afla toți parametrii produsului. La domiciliu, poate fi efectuată doar o verificare parțială a unității și poate fi determinată doar defecțiunea principală.
-Identificarea lichidului în perechi de piston. Este necesar să scoateți cureaua de distribuție și să rotiți încet scripetele. Dacă piesa se rotește cu o forță variabilă, atunci totul este bine și nu există deloc lichid. Când unitatea se rotește cu efort sau nu se rotește deloc, înseamnă că apa a intrat. Acest lucru deteriorează motorul și pompa. Motorul se poate bloca;
– Măsurarea presiunii în perechea pistonului. Aplicați testere speciale TAD-01A sau KI-4802. Puteți utiliza un manometru cu o gamă largă de măsurători. Pentru măsurare, dispozitivul este înșurubat în locul conductei de combustibil. Dacă motorul funcționează normal, atunci presiunea pe dispozitiv ar trebui să fie de la 300 kg / cm2. Dacă este mai mică, atunci perechea pistonului este uzată;
– Scurgere de combustibil. Dacă motorina se scurge din pompă, atunci inelele de etanșare sunt uzate. Când inelul este defect, motorina va picura de sub el;
– Pompa îngheață. În timpul iernii, pompa poate îngheța. Apoi este îndepărtat și adus într-o cameră caldă. Așteaptă să se dezghețe și șina începe să se miște. Apoi schimbă uleiul în carter și îl pun înapoi pe motor.